Heb ik garantie ?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om contact met ons op te nemen door te mailen naar info@parfumexplosie.nl of door gebruik te maken van het contactformulier. Wij reageren altijd binnen 1/2 dagen. Wij zorgen altijd dat er een oplossing komt.
Hoe kan ik betalen
Bij ParfumExplosie kan je veilig betalen met Ideal, Bancontact of Paypal.
Waar vind in mijn bestelling?
Als je een bestelling hebt geplaatst gaan wij voor jou aan de slag. Zodra jouw bestelling is verwerkt en overgedragen aan de bezorger ontvang je automatisch een track&trace-code. Met deze code kan je jouw bestelling volgen. Je kan ook een eigen persoonlijke account aanmaken. Een account geeft jou een hoop voordelen. Zo kun je bijvoorbeeld je verlanglijstje opslaan, zodat je deze een andere keer kan wijzigen of aanvullen. Maar we registreren ook welke producten in jouw winkelwagen zitten, zodat je de bestelling een andere keer of op een ander apparaat snel kan afronden. Handig als je nog wat wilt overleggen of meer informatie nodig hebt. Daarnaast vind je onder jouw account een overzichtelijke lijst met al jouw (historische) bestellingen. Hier kun je de status van jouw onlangs bestelde artikelen bekijken en traceren waar deze op dat moment zijn.

Neem contact op

Wij reageren meestal binnen 1/2 werkdagen.